Když se řekne firemní tričko, co vás napadne? Instalatér, který má na zádech vytištěný název firmy, pro kterou pracuje, anebo prodavačka v uniformě za kasou v obchodním domě? Jaké možnosti nám dává tisk textilií pro firemní účely?
Pracovní oblečení – nejčastější forma firemních triček bývá v podobě pracovního oděvu. Již za socialismu bývalo zvykem opatřit montérky nášivkou příslušného podniku a dnes se tento způsob propagace příliš neliší od toho původního. Kromě triček lze tisknout nebo vytvářet výšivky na mikiny, vesty, kšiltovky, bundy a někdy i na montérkové kalhoty. V mnoha případech vystačíte s jednobarevným potiskem, anebo pouze s několika základními barvami.
Sportovní utkání – některé firmy pořádají různá sportovní klání se svými kolegy nebo s konkurencí, toto bývalo zvykem například v Českých aeroliniích, které ještě v devadesátých letech byly součástí fotbalových týmů leteckých společností, a mohli jste tak na vybraných hřištích v blízkosti Prahy zahlédnout třeba i trochu exotiky v podobě fotbalistů sultanátu Brunei. Jestliže firma vytvoří pro některé zaměstnance sportovní dresy, může jít o jeden z nejlepších reklamních triků, který se postará o důkladnou propagaci firemní značky.
Společenské večírky a oslavy – mnoho firemních seskupení má možnost uspořádat firemní rauty, například v době, kdy jejich hospodářský výsledek dosáhne očekávaného zisku, anebo jej předčí. Společenské oslavy jsou vždy důvodem k bilancování uplynulého období a k plánování dalšího období, co se týče rozvoje firmy a také podpory samotných zaměstnanců různými benefity. Mezi ně patří i textilie s potiskem v podobě firemního loga, a máte-li dostatek tvůrčí fantazie a chuti v této oblasti experimentovat, logo lze něčím vylepšit, například vhodnými citáty a zajímavými proslovy, grafickými návrhy pro digitální barevný tisk fotografií, křestními jmény zaměstnanců atp.