Tak tedy nápad je, online kurz máte vytvořený, lekce zapadají, pracovní materiály také zapadají do celého konceptu, ale teď nevíte, jak to udělat, aby se o těchto vašich kurzech dozvěděli i další lidé, a hlavně aby kurz využili, něco se dozvěděli a vy na tom vydělali, ať už z pohledu další reklamy nebo finančního pohledu. To už je samozřejmě na vás. Cílem každého však je, aby se o online kurzu dozvědělo, co největší množství lidí. Jak tedy na propagaci?
• Věnujte kupón
Nejlepší variantou je, nabídnout svým dosavadním klientům slevu na vaše služby. Protože obecná a řečená sleva není dostačující, je rozumné vytvořit za tímto účelem kupony na míru, které vaši dosavadní studenti dostanou. Nejlepší variantou je, pokud tyto kupony však budete rozdávat v rámci nějaké akce či události. Ať už to bude svátek klienta, jeho narozeniny a nebo nějaká jiná zajímavá událost.
• Využívejte sociálních sítí
Většina Čechů již tráví velké množství času na sociálních sítích. V České republice má údajně 4,5 milionu obyvatel účet na nejznámější sociální síti Facebook. Proto je zrovna toto místo skvělým a praktickým místem pro propagování vašich kurzů.
Pro tuto variantu zveřejňování platí však vždy několik pravidel a to následující:
A. U příspěvku vždy dávejte obrázek či ještě lépe video
B. Zprávu opravdu vytvořte podle celkového stylu vaší firmy či vašeho stylu. Dbejte na krátká sdělení.
C. Zveřejňování článků, respektive příspěvků na sociálních sítí si naplánujte s rozumným časovým rozestupem. A také myslete na jiné sítě. Zveřejnění střídejte a nikdy nezveřejňujte na všech sítích stejné informace v jednu chvíli. Je to zbytečná práce.
• Posílejte emaily
Pokud máte hodně emailových adres, určitě využijte i tuto formu propagace a zašlete kamarádům, známým a klientům informace o vašich online kurzech. Do emailu vždy uvádějte:
A. Proč je právě váš kurz výjimečný.
B. Nezapomeňte opět na obrázek. Ideálně již z proběhlého školení a podobně.
C. Nezapomeňte přidat odkaz na bližší informace a registraci.
D. Svým emailovým kontaktům můžete nabídnout i například slevu.